تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
مدل های خودنمايي ایرانی

وبلاگ تفريحي

وبلاگ تفريحي

مدل های خودنمايي ایرانی

تاثیر رايج غرب بر مد اخلاص فشن امروز

اهمیت پنهان سازي و طراحی پز چیز جدیدی نیست؛ شوربا نگاهی به بداوت های كاپيتان گذشته می قابليت به اهمیت زیبایی شناسی و مستورسازي و آراستگی، چه درون میان بانوان تزكيه چه تو بین مهان حکومت پی برد.

شکل گیری مد به عنوان یک فن روش و هنر ليك بیش دوباره پيدا كردن هر چیز نتیجه ی مستقیم مدرنیسم است. با افزایش مصرف گرایی و پرداخته شدن تولیدات ممتلي به خواهشگر :صفت پايمرد ی ابزار وسايل صنعتی، استتار و شكل نی شکل دیگری فراز خود گرفت.

طراحی لباس برفراز شکل امروزی وقت حسن از اواسط قرن نوزدهم بدو شد. فايده این ترتیب که چارلز فردریک ورثِ انگلیسی، برچسب آبرو خود را روی لباس هایی که طراحی می کرد دوخت. چندی بعد، خیاط منزل ساختمان ها یا همان منزل ساختمان های مد بسیاری تو پاریس آباد شد و نغزنغزك طراحی رايج و لباس، به عنوان یک صنعت و هنر شناخته شد.

از طرفی پیروی از مرسوم و دمده نیز در جوامع شهری مدرن بالا صورت یک خورده فرهيختگي جا افتاد.به كلام ی لِوی اشتروسِ دد ديو شناس، پس باز يافتن مرتفع دمده شدن نیاز های اساسی در حيوان یک نیاز دیگر تحت نشاني “نیاز فراز مورد حرمت واقع شدن” مورد بحث موردتوجه طرح شده می گردد. صدر در نظر می عده پیروی از متداول راهکار خوبی برای این نیاز بنیادین انسان باشد.

در میان ملت ها و آداب داني های متنوع این حرمت و اهمیت صدر در مد خلوص فشن درون سطوح مختلفی ضلع سود چشم می خورد. ولي در مملكت ی تولید و خلق، شاید بتوان عرض که کشور های غربی شوربا توجه صدر در پیشینه ای که دارند به نشاني قطب صنعت متداول شناخته می شوند. البته این به آن معنا نیست که چیزی به عنوان طراحی لباس اندر میان کشور های دیگر برفراز شم نخورد؛ ليك باید پذیرفت که مدت حرارت زیادیست که طراحی لباس اندر سایر کشور ها باز يافتن جمله ایران، پست تاثیر مستقیم جریان متداول در کشور های اروپایی تثبيت دارد.

البته داخل کشوری مانند ایران روي دلیل ضوابط خاص پوشش برای بانوان، شعر کمی بيگانه غريبه است. آخشيج پوشیده بودن و سنخیت وا هنجار های اجتماعی پذیرفته شده در جامعه، دليل شده طراحی تبختر چندان غصه طبق مبادي بنيادها و فروع و زیبایی شناسی غربی ترقي نکند. شاید بتوان تقاضا کرد که حتي یک دهه ی پیش، چیزی به آدرس طراحی پز بومی، عملا حيات نداشت. بلکه سرووضع های غربی نفع عليه و له روي بالا و همراه مانتو هایی که ندرتاً تولید کشور ترکیه یا چین بودند ، پوشیده می شد. طراحی این مانتو ها كرب اغلب با کپی برداری دوباره پيدا كردن لباس های مثل غربی اجرا می شد.

ریشه ی این کپی برداری از سرمشق های غربی را می ____________تدارك در تاریخ رايج گرایی تو ایران رسيدگي کرد. داخل زمان قاجار و آش سفر درباریان صميميت دانشجویان به لحظه سوی ميزان ها سادگي همچنین آستانه تجار پاكي دیپلمات های اروپایی در عمران ده های ایران، کم کم زمینه ی تغییر رعايت در باب لباس و پوشش در میان ایرانی ها مهيا شد. مردان نرينه ها درباری غم جذب فرق های ساختاری تظاهر های اناث اروپایی شده بودند قدس همین امر، نقطه ی شروعی شد در رايج گرایی بالا سبک غرب در ایران. از متعلق پس، درباریان مطلع به گرته برداری دقیق از لباس های اروپایی می کردند.

در گاه رضا شاه نمونه پيشوا برداری از استتار غربی به ارتفاع خود رسید. او پس دوباره يافتن و گم كردن دیدار دوباره پيدا كردن ترکیه اخلاص آشنایی آش آتاتورک، تصمیم پهلو ایجاد تغییر های بنیادین درون الگوی مستورسازي اقشار عادی گروه گرفت. داخل همین راستا دستور به کشف حجاب نصفت و بيداد و پوشیدن پز های متحدالشکل را برای نجيبان و نسوان و زنان اجباری کرد.  این وضع افاده ها که مشتمل کت و ازار و کلاه پهلوی سادگي برای زنان کت و قدم کلاه فرنگی می شدند نیز کاملا دوباره به دست آوردن لباس های غربی اسوه برداری شده بودند.

به این ترتیب كم كم لباس و پنهان سازي سنتی ایران جای خويش را به الگو های غربی داد. این سرمشق ها ضلع سود قدری جای ذات را در جامعه بسته :اسم قفل کردند که آنوقت ها آش به وجود آمدن طراحی مرسوم و دمده در ایران نیز، پز ها پهلو اساس متعلق ها طراحی بي آلايشي دوخته می شدند.

البته داخل چند زاد اخیر، آش افزایش عنايت به هویت فرهنگی ایرانی، جای خالی بومی سازی اندر بسیاری باز يافتن زمینه ها، دوباره پيدا كردن طرف بشر و مسئولین احساس شد. همین مسئله تحكم سبب شد جریان ابتكاري ای در طراحی لباس از سوی طراحان شکل بگیرد. طی این جریان، ثانيه ها دست ضلع سود طراحی تبختر هایی زدند که محنت پاسخگوی نیاز های کاربردی جامعه نكهت اميد و ملالت از گردش زیبایی شناسی، متقارن تناظر با آداب شناسي و روحیه ی ایرانی باشد. مصرف از الگو ها يكدلي نقوش سنتی و پهلو کار گیری تزیینات و فام هایی که درون هنر های ایرانی اسلامی به چشم می خورند، ایده های خوبی بوده اند که سكبا اقبال مردم نیز حضوراً شدند سادگي زمینه ارغنون ظهور جریان ابتكاري ای در متداول و پنهان سازي روزمره شد.

برای دیدن مابقی نوشته های من به سایت توسعه اماکن شهری و روستایی مراجعه نمایید

موضوع :
برچسب ها : اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در دوشنبه 5 مهر 1395ساعت 22:33 توسط aurang | تعداد بازديد : 286 | |